دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط ترانه |

گاهی توی زندگی یه تغییر کوچیک...ما رو به اندازه یه پرش بزرگ جابجا می کنه...... گاهی یه حرکت درست،حریف رو از صفحه شطرنج زندگی اوت می کنه.... گاهی باید دستامون پر بشه از خالی...تا بتونه هدیه های جدید خدا رو دریافت کنه.... امشب به قاعده همه دغدغه های زندگیم دلم می لرزه از راهی که میرم.... اما...... می دونم...دو جفت دست هر شب و صبح واسم دعا می کنه و خیر زندگی رو واسم از خدا می خواد.... و یه خدا دارم به بزرگی ....به بزرگـــــــــــــــــــــــــــــــی همه دنیاهایی که می شناسم و نمی شناسم.... امشب اشک هام پایان نداره....ولی همش اشک شوق... شوق دریافت بهترین ها از معبودی که بی اندازه دوستش دارم.... خــــــــــــــــــــــــــــ دایـــــــــــــــــــــــــــا.......شکـــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــرت................ دوستت دارم.....




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.