دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط ترانه |

راز باش ولی فاش نشدنی تو قفس باش ولی رام نشدنی

پاکـــــــ باش ؛ حتی اگه دوس داری عکس همه باش

___________ولی قاب نشدنی ____________

 

عشق را دوست دارم ولی نه در قفس 

 

بوس را دوست دارم نه در هوس

 

تو را دوست دارم تا آخرین نفس

 

 

منو تو یه خاطره ایم از گذشته های دور

 

تو کجا من کجا!!

تو به افتادن من در خیابان خندیدی،

 

و من...

 

همه حواسم ب "چشمان مردم"شهر بود،

 

ک "عاشق خنده ات"نشوند...


 

رفیق مثل کفش میمونه و رفاقت مثل جاده ، 

 

چقدر سخته وسط جاده بفهمی پابرهنه ای .

×

دوست داشتن

 

این نیست که وقتی برگشت

 

او را ببخشی

 

دوست داشتن

 

این است که وقتی میخواهد برگردد و نمیتواند

 

... به طرفش بروی....


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.