دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, توسط ترانه |

میدونی هرچقدر دارم سعی میکنم که برام بی اهمیت بشی،یه نیرویی نمیذاره این کار رو بکنم...میخوام کاری کنم که بود و نبودت برام فرقی نداشته باشه،اما نمیشه...

کاش میشد برا همیشه فراموشت کرد؛اخلاقت خیلی عجیبه!یه لحظه مهربون،یه لحظه بی حوصله،یه لحظه...

کاش منم مثل تو بودم...چقدر راحت دلکندی...

میدونی چندوقته ازت بی خبرم؟میدونی چقدر با خودم کلنجار میرم تا ازت خبری نداشته باشم؟

همش دنبال یه بهونه ام که ازتو خبردار شم...

هرچی بهونه داشتم گرفتم،دیگه هیچ بهونه ای ندارم...

حالا نوبت توست،هر بهونه ای بگیری خریدارم...

چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی که دوستت نداره...چقدر سخته برای کسی اهمیت قائل شی که براش بی اهمیتی!!!

تو همین لحظه هاست که ناامید از همه ی امیدهای دور و نزدیکت میشی!!!

ناامید از هرچی عشقه!!!

 

 

درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.