دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ 26 شهريور 1391برچسب:, توسط ترانه |
با تشکر از دوست عزیزم پوریا گلچین

****************

دو چیز همیشه انسان را از حرکت باز می دارد، و باعث خفگی روح انسان می شود. اهمیت دادن به گذشته و ترس از آینده..


***********************

زندگی، فهم نفهمیدن هاست زندگی، پنجره ای باز، به دنیای وجود تا که این پنجره باز است، جهانی با ماست ... آسمان، نور، خدا، عشق، سعادت با ماست فرصت بازی این پنجره را دریابیم در نبندیم به نور، در نبندیم به آرامش پر مهر نسیم پرده از ساحت دل برگیریم رو به این پنجره، با شوق، سلامی بکنیم زندگی، رسم پذیرایی از تقدیر است وزن خوشبختی من، وزن رضایتمندی ست ...

***************************

خدايا، من عشق به تو را هم از تو مي خواهم وعشق به عاشقانت را وعشق رابه هر كاري كه مرا به تو نزديك كند خدايا، مرا راهي ده كه فقط به در خانه ي تو توانم آمد . دستي ، كه فقط در خانه تو توانم كوبیدن ... خدايا، من را چشمي ده كه فقط گريان تو باشد وسينه اي كه فقط سوزان تو . به من نگاهي ده كه جز رو ي تو نتوانم ديد وگوشي كه جز صداي تو نتواند شنيد .. خودت را معشوقترين من قرار ده . مرا عاشقترين خويش ... 

****************************************

گــــــــر نکوبــــــــــــــــی شیــــــــــــــــــــــــشه ی غم را به سنگ هفت رنــــــــــــــــــگش می شود هفتـــــــــــــــــــــاد رنـــــــــــگ ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار 

**************************************




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.