دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های عاشقانه من
دلنوشته های من
نوشته شده در تاريخ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:, توسط ترانه |

تو گفتی �آن غير ممكن است�، خداوند پاسخ داد �همه چيز ممكن است�،
تو گفتی �هيچ كس واقعاً مرا دوست ندارد�، خداوند پاسخ داد �من تو را دوست دارم�،
تو گفتی �من بسيار خسته هستم�، خداوند پاسخ داد �من به تو آرامش خواهم داد�،
تو گفتی �من توان ادامه دادن ندارم�، خداوند پاسخ داد � رحمت من كافی است�،
تو گفتی �من نمی‌توانم مشكلات را حل كنم�، خداوند پاسخ داد �من گامهای تو را هدايت خواهم كرد�،
تو گفتی �من نمی‌توانم آن را انجام دهم�، خداوند پاسخ داد �تو هر كاری را با من می‌توانی به انجام برسانی�،



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.